lørdag, februar 05, 2011

en forundelig verden

Faceboka forundrer meg like mye hver gang... her sitter jeg hjemme og ser på MGP og litt faceboksurfing. Jeg blir forundret.. tenk jeg vet hva en knippe mennesker gjør ikveld, eller den siste timen. Herregmin hatt sier jeg bare... hvordan var livet før faceboka? Lurer på hva vi gjorde? Jeg vet; vi besøkte hverandre. Rett og slett. Nå trenger vi jo ikke det.... bare logge seg inn på fb og vips vet du hva alle gjør og sysler med... om du vil eller ikke så blir du bombardert av info om folk på din vegg. Og noen er jo så privat.. litt vel mye info som jeg faktisk ikke alltid vil vite.

Joda jeg blogger, har gjort det snart i 6 år, og ja det er en stund og det er mange innlegg. Og ja det er en hårfin balanse mellom det å være privat og personlig. Jeg liker å være personlig, men jeg utleverer ikke meg privat synes jeg. Jeg velger akkurat hva jeg mener du som leser skal få vite om meg. Så ja jeg liker å blogge. Jeg skriver veldig mye. Jeg har faktisk mange blogger, noen med passord, andre som jeg kun lar en knippe mennesker lese. En av bloggene mine skal bli en bok etterhvert. Der står det mye:) av intresse og mindre intresse for deg.

Vidre følger litt info som noen av min tusen venner på fb har styrt med den siste timen. Kos deg:) nå skal jeg spise taco som jeg får servert:) koooooos

Roger mikalsen ahh, må bestille mæ en burger ifra kiwikiosken, akutt tom vom. Gry Anita Johnsen har kosa oss på kino i dag, "to på rømmen" i 3D ;) nu sløves d forran tven å ska se på truls, klaus å gullfiskan ;) å ja, litt sjokolade blir d!!! Råger Mikalsen da e biln ferdivaska, ble jo nesten ren. Inger Máret Ánne Eira Koser meg med bursdagskaka som æ fikk hos Elle Sara M. Pulk! ♥ Og snart stikker vi ut på byen igjen!:) Robert greiner synes det var lite United-folk å se online sammenlignet med ellers når det har vært kamp. May-Britt Ballo Har hatt en flott dag ilag me Madelen og Jonas goingan:) Vi har lekt og spist og lekt og spist og nu sover dem så søtt:) Resten av kvelden e bestemora sin:) Koser meg me kaffe, tv og fb. Anne Lise Drage konsert med Adjagas nu. Åsta Amundsen synes fisk e godt, med salat og potet. Kveldsmat nu. Anne Gro Gaup skål!! :) Anne Kristine Rikardsen har snudd oppned hele huset til Marit Kirsten A Gaup og Nils Johan J. Gaup :) Jentan er storfornøyde (。♥‿♥。) Martine Hansen Hmm? kjeder mæ :S. 0 Jonathan Maracle Just waiting in the airport for the flight to Thunderbay and then it's on to Pikangikum tomorrow. We'll be there till Thurs.
Were doing community concerts, school classrooms and lots more.
you can see the village on youtube. Type in (Broken Walls Pikangikum) and check it out. It'll help you get a feel for the beautiful people there. Aili skum Tusen takk snekkerbror Arne Helstrøm Jørgensen og Laila Jørgensen! Endelig ble soverommet helt klar:) Nå kan jeg ringe etter elektriker`n :) Line M. Skum har sett mange gode lassokastere i sving i dag!!! Heidi R. Høgseth Kose mæ hjemme med lillefrøkna i armkroken... ♥ Elisabeth Holmgren Nilsen reker, hvitvin og mgp... Inger Karoline Gaup nu er man nesten ferdig med å lage ostekake xD og bake boller xD Marie Elise Oskal Drar på meg skuterdressen og stikker på hyttetur:) Mona Benedikte Steffensen har latterkick etter at Wolverhampton slo Man.U. 2- 1... Øystein Johan Gautvik Løwer Ser på MGP og Melodifestivalen SAMTIDIG og klarer likevel å kjede meg...Thomas Engelskjøn Har ikke sett de tidligere rundene av grand prix, og når jeg ser hva som faktisk har gått videre skal jeg visst være glad for det. Surmaga hilsen jurymedlem 1994 (før den tullete sms-avstemningen ble oppfunnet).

Ingen kommentarer: