søndag, februar 20, 2011

det handler om å leve

tryggheten kommer sigende igjen.. det er alfor lenge siden jeg har kjent det slik som jeg har gjort idag og igår. hva kan ikke et tv program gjøre med et menneske:)

det kjentes som at redselen flyg sin vei og jeg står seirende med flagget til topps:)
et øyeblikk, og vips:) jeg lærer masse; om meg selv, om tillit og trygghet.

det finnes alltid noe godt i alle mennesker og det er det man ska gå og søke etter.

joda, det fins både egoisme og fanskap i mennesket også... men det handler om å ta sjanser og satse på at det går bra

men også å vite at det faktisk kan hende du kan bli sviktet på et eller annet tidspunkt, men ikke la det bli det styrende.

det handler rett og slett om å ta sjanser; stupe eller hoppe idet. samma det. bare du beveger deg menneske.

bless

Ingen kommentarer: