onsdag, januar 12, 2011

sola er god, soola er toppen;) trallallalla


endelig så man sola for første gang, fredag 7.januar, men det var dog i hovedstaden, men det føles veldig oppfriskende og oppvåknende etter mørke måneder i vinterland. jeg blir alltid så hoppende glad når jeg ser sola;) og det er hvert eneste år, man fylles med ny energi. her oppe i nord er det så snevær at vi må nok vente noen dager til før vi ser den. men tålmodighet det har vi vettu:)imellomtiden kan du lytte til den nye plata til kulturskolen som kom ut i desember. den har forøvrig solgt veldig bra og det er morro. både meg og barna er veldig stolte av plata som vi har jobbet med en stund. plateproduksjon er spennede prosesser, men og krevende, iallefall man går fra den ene til den andre og den tredje..kan bli litt kluss..

jeg selv kommer ut med salmeplate til sommeren, det gleder jeg meg til. jeg er i fullgang med produksjon og det er så spesielt å jobbe med denne type materialle. det er mye følelser, nostalgi og dype temaer som setter tanker i sving..men det tror jeg vi alle har godt av, litt grunning over de store spørsmål og ikke minst vende blikket innover å se og finne ut hva som er viktig for deg og dem du omgir deg med. livet er flott, men den henger også på en tynn tråd. pluselig så slår ikke hjertet mer..og man står ansikt til ansikt med døden..

ta vare på deg selv og dine.
lev idag
gi en klem
si et oppmuntrende ord til folk du møter
et ord og et smil kan gjøre den store forskjellen for mange
omfavn livet
sett pris på de nære ting du har i hverdagen
gjør en endring med du er misfornøyd med
du er selv din egen lykkesmed
og sist men ikke minst; tenk positivt. universet hører hver eneste tanke du sender ut.

jeg ønsker deg en vidundelig onsdag.

klem

Ingen kommentarer: