onsdag, januar 19, 2011

endelig så man sola på vidda

jeg har endelig sett sola her i kautokeino:) kjempedeilig. jeg så den for par uka siden i oslo, men det er ikke det samme. mørketiden er over og en ny lys tid står for døren. jeg elsker barnesangen; "sola er god sola er toppen, sola er varm og den bruner på kroppen. sola som skinner hver morgen hver kveld, sola i hjertet er best synes jeg." trallallalla.

så er jeg også blitt frisk, og det er jeg takkenemelig for. hater å være syk!!!! så nå er jeg på banen igjen. men jeg lærer at av og til må man ta timeout og lytte til kroppen. det er bare meg selv som kan ta vare på min egen kropp og helse.

men nå, nå skal jeg og barnekoret i kautokeino ut å gjøre sami manaid tv, samisk barne tv. morro. det kommer på tv første uken i februar, i forbindelse med same folkets dag. ønsker deg en fin fin onsdag:)

Ingen kommentarer: