torsdag, september 02, 2010

pianokonsert i min stue


høsttiden er her med alt det vakre, selv om det er så mørkt så mørkt om kvelden. det er sterinlys tid, og tiden for filosofiske aftner, vennekvelder med kaker og te, ost og kjeks, gitar og pianokvelder. det er noe spesielt med denne tiden. jeg blir så inspirert, jeg blir sosial, jeg får gjort ting og tang. fargene gir kreativitet. jeg bygger drømmeslott og ikke minst gjør et forsøk og realisere dem også:) hehe. det er tid for hytteturer og bålturer på kvelden. reinskinn rødvin og tørkakjøtt rundt bålet utafor hytta, gitaren selvfølgelig med. røykakjøtt med selvplukkede tyttebær til, kokt reinkjøtt og margebein evt bare pølser:)

høsten er virkelig fin. det er bare å ta seg tid til å nyte den, det var ei som sa til meg idag på høyskolen; "skrive og lese kan man gjøre i oktober og november, nå må høsten nytes". og ho har så rett så rett. så jeg skal ta ho på ordet, ta meg litt fritt innimellom all skrivingen og lesingen. i skrivende stund har jeg allerde lagt av kvelder med venner til å gjøre dette. jeg skal relise par nye sanger med pianokonsert for et publikum (om jeg tørr). jeg spiller faktisk piano, men det er ikke mange som vet det.. hehe.. jeg har faktisk aldri spilt det offentlig. så når jeg har denne konsertkvelden blir det urpremiere for meg og pianoet. må heng i å øve:)

ønsker deg en fin torsdagkveld:)

vi høres om ikke så lenge

Ingen kommentarer: