torsdag, juni 03, 2010

gave fra min kjære far


pappan min har vært å reist i Israel i ti dager og kom hjem idag, og med en så fin gave til meg. nydelig parfyme. Sist han var der kjøpt han hudprodukter, noe av de beste jeg har brukt på lenge. neste tur skal jeg være med, om en stund. joda, jeg hører nesten dine tanker om det som har skjedd og ikke minst resten av konflikten i midtøsten.ja jeg har meninger om det, og bildet er mye mer nyansert enn det som dagbladet og vg fremstiller det. jeg registrer at på facebook melder folk seg i den ene og andre gruppen for eller imot, mer eller mindre helt ukritisk. min oppfordring til alle er at sett deg inn i saken, bruk tid, les historie, prøv å se begge sider og gjør det opp en mening og en sannhet som passer deg og dine verdier og holdninger. en ting alle nok er enig om at sivile lider på grunn av politikk er forkasterlig.

Ingen kommentarer: