tirsdag, mai 25, 2010

ny uke

Ny uke nye muligheter:) det er det iallefall for meg. jeg ser frem til enden av denne uken som betyr enda flere nye muligheter for meg iallfall:) men nå skal det skrives skrives skrives. nå er det ingen bønn. har du noen frister mandag 31.mai? tallfrister? selvangivelse? næringsoppgaver? trallallalla... det er såå kjedelig jobb. det er vel ikke for ingenting jeg ikke ble økonom men sosialarbeider. jadda. disse røde dagene har gjort at datoer og ukedager har gått i surr for meg.. nå er det heldigvis vanlige uker fremover. for eks idag, var jeg sikker på at det var mandag, og gjorde alle mandagstingene i mandagsrekkefølge..men så er det TIRSDAG? jeg fikk jo sjokk når jeg oppdaget det.. og alt gikk pinade i kluss før jeg fikk litt oversikt igjen. puh... pangstart på en uke som ikke tåler mange utskeielser...god uke til deg og god TIRSDAG

Ingen kommentarer: