søndag, januar 03, 2010

tilbake til hverdagen


så var man tilbake til hverdagen, etter deilige late juledager. det e rart med det, vi har mest hverdager i løpet av året, men når endelig ferien kommer med alt det late, så gleder man seg til hverdagen.. iallefall gjør æ det. jeg tror ikke mennesket e skapt til "å late seg".. ikke trimme og ikke tenke.. jeg gleder meg til å ta fatt i prosjektene mine jeg har frem til påske, ah.. morro:) men først må æ komme meg opp av sofan.. det skal bli hardt stå opp kl 0700 igjen. men vanedyr som mennesket er så tar det ikke mange dager før man er i gjenge igjen. og snart ser vi SOLA. juhuu:) snart er det lyst, mer enn par minutta om dagen. imårra håper jeg marit helene har time til en hårklipp og tannpleieren kan gi meg tannpusstime:) håper kulda varer litt så jeg får brukt mitt nye skjerf, hanska og lue:)

fremdeles godt nytt år til deg

Ingen kommentarer: