torsdag, oktober 01, 2009

mens jeg venter....på inspirasjon

kan jeg jo skrive noen ord her.. ikke det at jeg har så å skrive om her inne om dagen.. hodet mitt er litt tomt, men det fylles opp snart når inspirasjon kommer flygende til meg:) hehe. men idag har jeg en kusine, ellen katrine som har bursdag, min gamle kollega som har flytta til tromsø gina har 40 årsdag. i ettermiddag skal min lille gutt på 7 årsdag til klassekamerat. i tillegg har vist vår gamle ordfører anton bursdag idag.. min tremenning miriam har bursdag idag. så har æ to andre klassekamerater som har bursdag idag:) og i tillegg til alle bursdagene så fikk min venninne ina en gutt idag mårrest:) gratulerer ina. og ikke minst gratulerer alle andre med bursdag. jepp jepp. ønsker deg en fin torsdag da. håper du er mer inspirert en meg..hm.. lure på hva det er med januar mnd... jaja..vi høres veldig snart:)

Ingen kommentarer: