tirsdag, august 04, 2009

hot hot hot

huff.. jeg har alså ikke oppdatert denne bloggen på over en uke.. jeg har hatt alfor mye å gjøre.. og det rare e at jo lenge tia går der æ ikke oppdaterer, jo tyngre blir å gjøre det. det er nesten slik at jeg lar vær dra innom her selv for å ikke minne meg selv om at jeg burde oppdatere.. men nå er jeg alså her:) og det var ikke sååå ille allikevel:) jeg er innom i min stue for å avkjøle meg litt. det er nemelig såå varmt ute, atte. har badet idag sammen med masse tantebarn, kjempedeilig tempratur i vannet. er litt barnevakt midt i bryllupsforberedelser. det er nemlig bryllup på fredag med 600 inviterte gjester, det gleder jeg meg til, selv om det er masse masse arbeid, men det er morsomt arbeid:) nå skal jeg sole meg litt til før jeg tar tak på mer arbeid. jeg har jo plateslipp 7.september så vi er i full gang med forberedelene av slippet. folkene som jobber for meg er fantastisk flinke og proffe. men nu litt sol:) og fra nu blir det oftere oppdatering:)

ønsker deg en fin tirsdag. håper du også har sol:) om ikke ut så i hjertet

2 kommentarer:

Lise sa...

Fint med oppdatering, men skjønner godt at du vil nyte varmen vi har her i nord mens vi har den!

Hvem er det som skal gifte seg? Det var jammen meg mange gjester :)

Ann-Mari Andersen sa...

heia lise. ja vi har det veldig varmt om dagen på vidda:) så det går på bading bading og sol. håper været holder til helgen. ja vi skal feire bryllup til roy og katja. det blir et 3 dageres bryllup, noe som er veldig vanlig her. men det er ikke spesielt stort da. det er veldig vanlig med alt fra 500 til 1500 gjester i et "vanlig" samebryllup...
men morro blir det iallefall

ønsker deg en finfindag:)