tirsdag, august 18, 2009

endelig; plata i handa mi:)

nå er det 19 dager igjen til angagassii plata er for salg. det er så spennende:)idag fikk jeg den selv i handa, plate nr 2. den første har stein, produsenten bak plata. det var utrolig spennede å gå igjennom coverboka, og se om alt sto der som skal stå.. og ikke minst høre igjennom den trykte plata, var alle sangene der? og var lyden slik den skulle være.. og jett... etter 40 min kunne jeg konstatere at plata er akkurat slik den skal være:) så nå er det bare å få den ut.. men før det skjer den 7.september er det veldig mye som skal gjøres. nå har jeg unnagjort et intervju med bladet "kamille", koselig det. jeg er så takknemelig og glad for at jeg har så flinke folk som jeg jobber sammen med. vi er 9 mann (derav 7 er damer) som drar lasset i samme retning. samarbeid er kjempeviktig uansett hva man driver på med. sammen er man mye sterkere! ønsker deg en fin tirsdag. klemma

foto:johan mathis gaup

2 kommentarer:

Tor Erik sa...

Det var da ett flott bilde, må kjøpe "Kamille" nå da.

Klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

det må du gjøre:) bildet er tatt av en som heter Johan Mathis Gaup, en veldig flink fotograf her oppe:)

ønsker deg en fin kveld:) vi høres