fredag, mai 15, 2009

hagearbeid

det må til.. mens man venter på melodi grand prix går hele ettermiddagen til å rake plen, og rote i blomsterbedd..og enda mer raking av en gedigen stor plen. jo det er fint med stor plen, når den er stelt. så her er det bare å henge i. fordelen er jo at man får masse trim:) det forbrennes noen kalorier med timer med raking:) trallallalla:) nå skal det bli så fint til 17.mai, atte. men før det så er det alså alexander rybak det handler om:) wow, jeg elsker den gutten, han synger fantastisk. melodi grand prix er jo litt spesielt for meg da. artig se de skjønne kordamene, hærlige jenter. dem kora meg på andagasii i finalen i norsk melodi grand prix 08. morro:)nå skal det rakes mer, for sommeren er jo kommet til kautokeino, litt iallefall.

ønsker deg en fin fredagskveld

2 kommentarer:

Kristin sa...

Skjønner at det er litt spesielt for deg ja, men jeg er helt enig med deg, Alexander er fantastisk og det er låta også, jeg er - nesten - sikker på at vi vinner i morgen!!
Enig i "hagearbeids-delen" din også, vi har og litt størrelse på plenen, men jeg synes nå det er litt deilig å klippe det jeg da, går helt i mine egne tanker, og forbrenner noen kalorier, hehe...

Heia-heia i morgen!

Ann-Mari Andersen sa...

hei hei kristin. koselig at du kommentert her inne:) fin blogg du og hadd. joda hage, blomster og plen er hærlig arbeid. æ elsker det:) hadde æ ikke blit musiker sku æ har vært gartner..hehe. poenget med oppgaver som virkelig uoverkomelig er at man må finne positive sider ved å gjøre tingene. slik som å forbrenne kalorier:)

ønsker deg en fin fredagskveld:) og ja; tvi tvi i mårra:)