tirsdag, mai 12, 2009

endelig hjemme igjen

det er trivelig å farte, men du verden det er godt å komme hjem igjen. jeg har ikke vært mer enn to dager borte men synes jeg har toget og toget, flydd, kjørt, buss, bil, taxi, stått i kø på kø på kø. jeg må innrømme at kollektivtrafikk kan være noe stressende for meg...for en som er vokt opp i kautokeino med bilen rett utenfor huset som brukes for å bevege seg fra til b. og for ikke snakke om når man skal på rema så parkerer man to meter fra inngangsdøren.. og en ting jeg har lært, spør aldri en østlending kor lang det er fra a til b.. iallefalla ikke om det er "i nærheten". for en stakkar som er vant med bil i umiddelbar nærhet så blir ti minutta rett frem og like rundt neste kvartal fryktelig langt å spasere!!!!

men anyway jeg brukte apostelenshester riktig så mye på par daga:)
måtte ta bilde av domkirka som er under ombygging. jeg her noen gode minner derfra engang jeg sang under en vakker gudstjeneste der. gleder meg til resten:)

grønt og sommelig var det også i oslo. det var faktisk ganske deilig for en nordboer som nettopp holder på våkne fra vinterdvalen. deilig med lukt av gress:)

tog til lillestrøm

mer tog...

Ingen kommentarer: