fredag, mai 01, 2009

en tommy wirkola film


jeg har omsider satt av par timer til å se "død snø"... jeg vet jeg er litt etter.. "alle" har sett den da den kom ut. en av grunnene til at jeg ikke så den var at jeg rett og slett tenkte at dette er ikke min type humor eller min type film. og det kan jeg nok konstatere etter å ha sett den. jeg likte den første halvtimen veldig godt. det var så spennende at jeg satt mer med puta foran ansiktet enn på fanget.. men så, ja så ble det litt for mange Nazi-zombier..og litt for mye tarmer, blod og gørr....

les her at også Hollywood kastet seg over regissør Tommy Wirkola. Han skal nemlig stå for filmatiseringen av «Hansel And Gretel: Witch Hunters», som selskapet Gary Sanchez Productions står bak.

det blir spennede å følge med han Tommy i tiden fremover:)


3 kommentarer:

Tor Erik sa...

Sett den to ganger jeg. Men det var i Kauto på snøkinoen som var best opplevelse. i minus 16 grader og på snø, helt rått.

Klem

bmo sa...

Jeg likte Død snø, jeg! :)

Ann-Mari Andersen sa...

var det ikke kaldt da... huff.. kunne ikke tenke sitte ute i kauto og nyte en film... brr... frys ved tanken. hehe...
ja bm du likte nok den kan æ tenke meg.... men nu har vi vel aldri hatt samme type filmsmak....hehe...

men klart wirkola og co = kanon