onsdag, april 22, 2009

sol og varme

nå er endelig våren på vei og jeg kjenner at jeg lengter etter sommer og varme. jeg trur faktisk jeg er et sommermenneske. Jeg tok en liten test på faceboken om hvor jeg bor om 20 år? wow.... veldig mange rare tester.. hvem kan da vel vite sånt.. vi vet jo ikke om vi lever i morgen engang. men anyway... testen resulterte i at jeg bor en eller annen plass i syden med sol og varme hele året. hehe... perfekt:) alle årstider har jo sin sjarm, men jeg kjenner at vi kjemper oss våkne fra mørketidsdvalen og er så veldig klar for sommer og sol. jeg har en spillejobb i oslo om par uker, og jeg merker meg at det er jo rene sommeren der allerede, nice:)

håper du ellers har det fint. Jeg har hatt en hektisk men morsom påske, der jeg har truffet mange spennende mennesker som jeg har knyttet bånd til. det liker jeg. mennesket er så individuelt og så spennende:) og jeg er veldig glad for at både nye og gamle venner kjenner meg slik jeg er, og ikke minst tar meg slik som jeg er. det er verdifult:)

nå skal jeg spise nystekte vafler og drikke kakao.

Ingen kommentarer: