torsdag, mars 26, 2009

kort om min blogg:)
denne bloggen ble skapt først og fremst pga musikken jeg jobber med. så har det utvikla seg med årene. jeg er blitt mer personlig de siste årene, og ikke minst så blogger jeg mye mer. og det liker jeg, jeg liker være personlig men ikke privat. det er en vesentlig forskjell.

bloggen e min arena, der jeg kan skrive om hva jeg vil og når jeg vil. det er kun jeg som er sjefen her inne:) hehe. det som er koselig er at jeg registerer at jeg har lesere fra hele landet og i alle aldersgrupper. og jeg får mange fine tilbakemeldiger av folk (sms og mail) ang det. jeg får også temaer som folk ønsker at jeg skal skrive om.

jo mer man lærer om internett/blogging/facebook mm, lærer man å bli mer kritisk og forsiktig. jeg har nok også noengang vært litt uforsiktig med å sette bilder og skrevet om situasjoner der jeg har glemt å forhøre meg med dem det gjelder, der jeg har måttet legge meg flat og be om unskylding og fjerne både bilder og innlegg.

det er så viktig at folk som blir "hengt ut" her inne vet om det, spesielt når det er private bilder. som blogger skal man være veldig forsiktig og kritisk i det man skriver. alt som legges ut på nett forblir der. for alltid. og det må man huske på. i forhold til min blogg har jeg en kort liten navneliste over hvem jeg ikke får legge ut bilder av her inne, uten å gå inn på det, men det er deriblandt noen venner og familie. og dette er viktig å respektere.

jepp jepp. ellers så blogger jeg i veg:) håper du også selv vurderer å begynne å blogge. det er faktisk veldig morro. du trenger jo ikke nødvendigvis blogge med fult navn. så treng man heller ikke å ha en åpen blogg. du vet det e mange måter å gjøre det på:)

ønsker deg en kanonfin torsdag:)

2 kommentarer:

Tor Erik sa...

Støtter deg fullt ut AM, du er en flink blogger. Ha en fin helg.

Klem

Tor Erik

Anonym sa...

takk for det. det hjelper vite at folk like det æ skriv her inne:) takk takk takk

am