mandag, februar 09, 2009

rastafletter






mange spør meg angående mine rastafletter æ hadde her for en stund siden. her e storyen: de var ikke morro få dem på.. det tok 8 timer å bli fletta av to afrika damer, på gryneløkka i oslo. så gjorde det veeldig vondt... æ reist inn til lillestrøm til min søster den kvelden, men nyfletta hår, kvelden kom å æ sku legge meg... fyttikatta det gjorde vondt. æ sov ikke den natta.. og ikke de første 14 nettene heller.. men så vokste det litt ut og det ble bedre:) juhuu. heldigvis. du kan tenke deg kor mange gang i løpet av de 14 dagene æ lurt på klippe dem av. men så ble det bedre, og æ ble vant til det et tonn håret som hang fra hodet mitt. eller, æ ble ikke vant til vaskinga. det tok vel rundt et døgn.. å tørke det ..så kom dagen da æ omsider bestemt meg fjerne mine 240 fletter..

dagene, ukene og måndene som gikk får å få sitt kjære hår igjen...det tok tid.. lang tid. ble jo nesten redd for at håret aldri er ble det samme. så moralen er: ikke tenk så mye over om du vil prøve det, gjør det, prøv det. det e bedre å prøve ut, enn å angre senere på det du hadd lyst prøve ut men ikke turde... ( men æ kan love deg at det tar tid før håret blir som før igjen...) en kort advarsel:)

4 kommentarer:

Pernille from north sa...

Takk for advarselen, etter å ha lest dette tror jeg ikke jeg skal begi meg innpå rastafletter, nei. Men de er jo stilig da.

Ann-Mari Andersen sa...

hehe... ja det e stilig ja. men det e de første 14 dagene som var grusom. men man klarer leve med det:)

Tor Erik sa...

Du har jo kuuul med dem da. ha en fin dag og klem fra meg. Har oppdatert min blogg nå da.

Klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

takk foro det tor erik. ska sjekke bloggen din.

pernille, om du har lyst prøve det så gjør det. det e verd det, til tross smertan:)

ønske dåkk begge en vidundelig onsdag:)