fredag, januar 16, 2009

go helg:)


vil med dette ønske deg en super helg. i skrivende stund, men æ vente på resten:) sitt æ høre på ny plata min som ikke enda e kommet ut... men som e godt på vei:) æ grue og æ glede meg til den ska ut. har jobbet med den så lenge, hatt mange opp og nedoverbakker.. men når begynner barnet å bli moden ska ut å fly på egne vinger.

håper du får en helg som e akkurat slik du vil den skal være. så skal jeg gå tilbake til min arbeidsliste og tilføye flere punkter, og ikke minst styke ut ting som e blitt gjort. Merke meg at man blir ikke sliten av å gjøre ting, men man blir sliten av å tenke på alt man må få gjort, men som man ikke når. derfor e det så fint ha en liste, det blir litt mer ryddigere, iallefall for meg.

go helg da så høres vi:)

fant dette bilde av meg og en søt liten prinsesse som e tatt påska 08 i alta i forbindelse med en kirkekonsert jeg hadde.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig bilde! Gleder meg til plata kommer. Hilsen fan.

Anonym sa...

takk for det:)

ama

Anonym sa...

platen kommer snart:)

ama