mandag, november 17, 2008

ohoi...for et fjell


bilder bilder og flere bilder... har forsøkt få en oversikt over mine tusner av digitale bilder.. men gav opp... koffer kan man ikke fremkalle bilder, lage nettalbum, slette dem man ikke vil ha fortløpende... grr... etter at æ fikk digitalt kamera og kamea på telefon, ja da tar æ søren meg fem milliona bilder pr objekt.. e det mulig.. og nu fikk æ i handa en cd med 576 bilder som min søster hadde tatt, bilder ho ville ha ut av sin maskin, bilder som ho ment hadde verdi for meg.. men 576 bilder der hvert bilde e på størrelse gigantisk... æ vil tilbake til engangskamera fremkalling og album!! æ vil sitte på gulvet sortere bilder i rekkefølge og putte dem i album, skrive litt historie til hvert bilde. og jett ja, det e mitt nye prosjekt! æ ska systematisere alle bildene mine kronologisk. og æ ska sett meg ned og lage koselige album, som æ kan bla i:)

2 kommentarer:

Tor Erik sa...

Artig, artig, artig. Det finnes fine program som hjelper deg litt med å kaste å ta vare på digitale bilder, jeg hadde opprydding har i sommer/høst. Tar tid men blir veldig bra. Men prøv å lagre dem på en ekstern hard-disk slik at de er der for all fremtid. Lykke til, ps. vil du ha 300-400 bilder jeg tok i kauto i sommer. ler.

Klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

hei. takk men ellers takk... æ har alformange bilder akkurat nu:) hehe... ikke for å være frekk da:) idag fikk æ mange hundre bilder i posten...så da e det bare å sette i gang. ohoi..