mandag, september 22, 2008

toast maskin


æ har fått meg en toastmaskin, eller rettere sagt, lånt meg en.. vet ikke om det heter det.. men iallefall lager man vanvittige gode godiser, Sandwich smørbrød:) så nu prøves det ut forskjellige oppskrifter. den e jo bare helt genial, det e jo bare fantasien som setter en stopper for ka som kan puttes imella loffen:) og ja, det e loff som e tingen å bruke, karbohydratbombe... men du verden det e godt:) så håpet om å se at tallene på vekta i disse dager skal dale e vel en illusjon.. mat er kunst, det skal smake godt, se godt ut og det ska nytes. så har du noen gode toastoppskrifter e det bare maile dem til meg:)

4 kommentarer:

Tor Erik sa...

Det heer vel det, hadde en slik helt til sist uke da en av de håpfulle mistet den i gulvet og 123 så var det det. Var begynt med Biologi, fordyper meg i det om dagen, begynte å bli rastløs, måtte ha noe å gjøre ved siden av jobben (jobber jo bare 130%) så noe må jeg finne på. Ha en fin uke. Ps jeg reiser til Kreta på fredag.

Klem

Tor Erik

Tor Erik sa...

Heer = heter

Anonym sa...

En sånn skal jeg kjøpe på mandag - kjempegodt!!Pleier å ha ketchup+salami/skinke+masse ost mellom skivene :-)

Ann-Mari Andersen sa...

ja vet du den e så genial. man kan lage allskens nam nam:) farlig farlig..hehe