onsdag, april 09, 2008

melodi grand prix




ikveld fikk æ tilsendt dvdfilmer fra melodi grand prix 08. det var noe rart for meg... æ har enda ikke sett noen av opptakene fra verken delfinalen i stavanger eller finalen på spektrum. alså, ikveld så æ deler av filmen fra delfinalen i stavanger. det var rart..det så så glamoraktig og vanvittig flott scene og ikke minst tøffe farger og lys. det var så merkelig se det, for det e ikke det æ huske fra stavangerteltet..

det eneste æ kjenne til e bak scenen, i det blåe teltet med mange små rom..alle hyggelige menneskene æ ble kjent med, matrommet, omkledningsrommet, oppvarming sammen med noen av de andre artistene, nervøsitet, sminkerommet og alle som sprang rundt oss og passet på at vi passet tidene.. sminketid, øvingstid, media, intervju. og æ kan love deg det var strengt tidsskjema. æ nådde ikke i løpet av dagene i stavanger i det hele tatt å gå ut i det store blåe teltet.. som æ fikk høre e det største teltet som e slått opp på norsk jord. men du verden for et fantastisk sirkus, masse nytt og skummelt, samtidig som man ble tatt så godt vare på av flotte folk. det var artig få tilsendt denne dvd'n. det var litt sunt for meg sette meg ned å tenke igjennom ting og tang. nå ska æ se den andre dvd'n fra finalen i oslo spektrum. tenke meg igjennom det også, trur det e bra for meg:)

ønsker deg en fin kveld.

3 kommentarer:

Anonym sa...

MGP må ha vært som en boble for deg. Det er sikkert bra å endelig få sett og tenkt gjennom ting og tang. Det er litt av en bragd du har vært med på! B-)

Anonym sa...

Ja det må være rart å se det fra den siden vi andre så det, ble en rar setning. Tror ikke vi opplevde det på samme møten da. Men min favoritt var og er du uansett. Ha en fin film kveld.

Klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

det var en boble, litt uvirkelig på en måte. men du verden for en lærdom.kjemperart.

alt handler om verdier..e vel konklusjon....

ha en fin kveld