tirsdag, november 13, 2007

hei på deg. en liten hilsen fra meg.. denne uka har æ vært på tv nord og dem har laga en greie om min musikk. tror det vises torsdag, er ikke helt sikker. men det var en koselig greie. sang tre sanger og hadde et sofaintervju (men det var egentlig to stoler). beklageligvis har æ måttet utsette plata mi nån måneder på grunn av mange ting og tang. men plata er ferdig innspilt og bare venter med å komme ut. men det kan se ut som at ting har løst seg og at den flyg ut på nyåret. om par uker legger jeg ut lydsnutter fra plata sån at du kan få høre noe av sangene. jeg kjenner meg rimelig klar for fødselen.. og nu når vi fikk satt de siste lydene på plass og endret på det som man ikke var helt konfertabel med, så ble vi alle glade. ellers så svever det spennende planer, og gode utgivelser med nye unge spennenende talenter blir det også til påsken. så bare du å følg med:) ønsker deg en fin uke

5 kommentarer:

Skribenten sa...

Jeg er kjempespent på ditt nye album. Gleder meg masse.

Anonym sa...

Jeg gleder meg til CD-en din kommer ut. Det blir bra vet jeg, ha en fin søndag og klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

heia. mine faste lesere av bloggen. æ e veldig gla for at dåkk kommentere her. takk. og huldra æ følge med på bloggen din. æ e så imponert over at du har bynt å dykke...du vet æ har litt vannskrekk.... kan ikke fatte at du tørr..tor erik, æ regne med at vi kan ta en kaffe i nær fremtid. holder på planlegg en tur nedover. har et "viktig" oppdrag der.. forteller mer om det om ca to uker... det e kjempe spennende. joda.. æ e fornøyd med mitt album, æ e gla for at den ble som den ble og at æ var kompomiløs på enkelte ting. albumet gjenspeiler meg. og nu e det snart klart til å komme ut, par småting igjen som gjenstår. ønsker dåkk en kanon lørdagskveld så høres vi:) klemma

Anonym sa...

Jeg har hørt Ann-Maris nye album, iallefall rå-versjonen. Det er masse å glede seg til sier jeg bare!:) bm

Ann-Mari Andersen sa...

takk for det:) koselig høre at du mene det. det skal bli godt gå den ut iallfall.

ønsker dere en fin fin dag alle sammen.