onsdag, september 26, 2007

hjemme igjen


så var jeg hjemme igjen. etter hektiske dager i tigerstaden var det virkelig godt å komme hjem til skjønne kauto. borte bra med hjemme best:) hovedstaden vår er fin på mange måter og byr på alt av muligheter, men det er så mye folk der... et høyt støynivå og tempoet e høyt.. og man står mye i kø.. å reise fra A til B, e ikke det samme som i kauto der man hopper i bilen å kjører de par milene som tar nån minutta..

å synge på oslo spektrum var en veldig spesiell opplevelse. det var større enn jeg hadde ventet og fryktelig mange mennesker som jobbet der, backstage kjørte dem til og med biler... jeg fikk meg heldigvis en egen garderobe som jeg kunne puste i.. men hele dagen gikk til øving med bandet og andre lydprøver før det braka løs kl 18.00. Tv2 pastor Egil Svartdal introduserte meg før æ gikk på scenen. han var forøvrig en veldig hyggelig mann. ellers traff æ masse spennende menneska der da.

flere bilder og nån filmsnutter kommer på hjemmesia mi om nån daga.

ha en fin fin kveld og nyt høsten med dets prakt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var nok en stor opplevelse, du er så dyktig, øneker deg en forsatt fin uke. Stor Klem

Tor Erik

Ann-Mari Andersen sa...

heia. takk for det. ja det var en spesiell opplevelse. håper du har det fint og deg og dine også en kanon ukeslutt:) vi høres

Anonym sa...

Her går det mot høstferie til uka og jeg reiser til Irland, så etter høstferien så jobber jeg en uke så reiser jeg til Skottland, ha en fin helg.

Klem

Tor Erik