mandag, juli 24, 2006

konsert






i helga måtte æ kjøre til lakselv, midnattsrocken, for der spilte nemelig SAGITTARIUS. Sagittarius omtaler seg selv som nordens viktigste band innenfor progrock, og gir også ut platen "NOAIDI" i løpet av 2006, det e dems 3 plate. Bandet er signet på plateselskapet VME, som også har artister som Wig Wam og DJ Ravi. og dette e jo kjempebra, men det var ikke hovedgrunnen til at æ dro dit. det var fordi æ fikk treffe min gamle gamle klassekamerat fra ungdomskolen roy som e grunnlegger av bandet og trommis i bandet. og ikke minst tangentmannen i bandet som æ selv har spilt med mang en gang. det var en super konsert. stine, vokalisten synger som en gudinne, nyelig sopran til dype basstoner samt oprajoik... flott senere på kvelden spilte maria mena, det var en fin konsert det også, men glemt ta bilder fra den da.. æ var primært reist dit for å høre gutta boys fra kauto:)

5 kommentarer:

solskinnsbloggen sa...

Heia. Jeg sitter nå å hører på gamle slagere på MP3 spilleren min. Tror jeg må ha meg en slik sak som en i Amafamilien hadde. Hmm. Jada. Egentlig skulle jeg bare kommentere litt og skrive noen ord. Åsså skulle jeg si at det er moro med konserter. Nå skal jeg hente småtrollene som er ute enda...Klem!!

Ann-Mari Andersen sa...

den lille saken e genial:) det må du skaffe deg:)artig høre fra deg

Anonym sa...

tøft band!!

Anonym sa...

Bra bilder (",)

Ann-Mari Andersen sa...

go fotograf...hehe... fine foto objekter...