fredag, juni 03, 2011

den glade sirkel

det er så lett å glemme hvor godt man egentlig har det. det siste døgnet har jeg vært på båltur og sett solformørkelsen med mennesker som jeg ikke alltid omgås med eller ikke alltid ser. jeg fikk gjester langveisfra som farget kristihimmelfartsdag. og ikke minst; vi ble invitert på en fantastisk tre rettes middag, der latteren runget, glassene skålte og nye tanker ble tenkt. å omgås mennesker som sprudler energi og positiv ånd er så forfriskende. jeg er så takknemelig for at mine venner er slike. jeg vil så gjerne huske og sette pris på, takke for at jeg er så priviligert.

det gjelder å riste av det negative og la det positive gro rundt seg. jeg har en klokkeklar tro på at det slik du vil andre skal være mot deg slik må du selv starte med å være. smiler du til et menneske, ja da får du smil tilbake. sprer du fanskap rundt deg ja da får du det tilbake. man trenger ikke å la seg bli dratt med på negativ snakk, det forsurer ditt indre, og du slipper inn mørke i ditt hjerte. denne hemmeligheten er nøkkelen til hvordan du selv skal se på deg selv og hvordan faktisk andre skal se og oppleve deg. ta tak og prøv;)

Ingen kommentarer: