lørdag, mars 19, 2011

er det enkle alltid det beste?

av og til må man gå flere runder før man finner en løsning. av og til er det kjedelig gå ekstra runder. kunne ikke enkle løsninger bare være det beste? det hadde vært så enklet og kanskje litt bedagelig. men slik er det alså ikke. jeg har forsøkt ha dager der jeg ikke skal gjøre noe, ingenting. men da ligger jeg på min røde sofa og tenker, og det er jo ikke ingenting. jeg tenker, alså jobber jeg. skulle høre en ny cdplate her om dagen, og vips hadde jeg ikke fått med sangene fra to til seks. jeg tenkte løsninger på hvordan jeg kan tenke enklest...men fant jeg? nei. jeg tror nok jeg hopper over mange bekker for å hente vann, rett og slett. er man så fjern om dagen at man ikke ser det som er nært? jeg er i utgangspunktet et veldig enklet menneske, jeg liker iallefall og tro det. og egentlig ganske snill og grei også, som ser stortsett det gode i alle mennesker, noe man på sikt tjener på selv.

jeg tror jeg usetter kreative prosesser og slike kjedelige ting til en annen dag. idag velger jeg iallefall en enkelt løsing når det gjelder mat, nemelig pizza:) så enkelt med så sabla full av karbs.. jaja.. av og til må man vel unne kroppen litt av det syndige også. det er jo lørdag:) jeg leste faktisk en plass at om man holder seg til en sunn og litt streng diett fra mandag til fredag så kan man spise så mye man vil fredag og lørd uten at det har noe innvirkning på vekta. tja... jeg vet ikke helt om det stemmer. så var det ei som sa; jeg kan se på hvilke type mennesker som spiser karbo, tykk eller tynn, man kan se det...? tja tja.

Det er forøvrig NM i skutercross i kautokeino. jeg regner med at det er mange mennesker der, folk som liker skuter. håper de trives der.

du får ha en fin lørdag

Ingen kommentarer: