torsdag, oktober 29, 2009

hverdagens fest:

for en deilig følelse det er å bli ferdig med prosjekter. å kunne legge til side noe man har jobbet intensivt med i over en uke. deeeilig. jeg postla det viktige dokumentent og vips så var jeg hundre kg lettere. nå kan bøker, og papirer ryddes bort frem til neste gang. og enda bedre følelse er det når man kan med handa på hjerte si at jeg forsøkte virkelig, jeg gjorde mitt beste. veldig bra. det er dager som dette som trengs og markeres:) bruker du det? når du har prestert noe, når du kjenner at du fortjener noe, ja da markerer du det på et vis:) jeg skal markere det med god mat og masse gåtteri, en god god film. jeg skal være med sammen med små mennesker:) som setter pris på meg og som jeg elsker over alt på jord. jeg skal fyre i peisen, jeg skal lage en liten sjokoladekake. jepp det skal jeg. jeg tror det er viktig å gjøre hverdagen av og til til enfest. det krydrer.jeg skal nyte kvelden og ikke tenke på at jeg faktisk skal vaksinere meg imårra. jeg har omsider bestemt meg og jeg gjør det. valget mellom to onder så ble det vaksine. jepp jepp. ønsker deg en fin torsdag;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med innleveringen! du er flink! som alltid :)

høres godt ut med kake. kanskje man må komme innom en tur i kveld.

Klem lillesøs

Ann-Mari Andersen sa...

takk takk. jeg har sjokoladekake i oven nå:)