mandag, oktober 26, 2009

pianokonsert og filosofisk aften


all ukestart er definitivt ikke like danne.. noen mandager er bare vakre og morsomme, andre er mindre morsomme og mer kronglete. av og til blir æ så oppgitt av alt og ingenting.. spesielt når ingenting går som planlagt.. og ikke minst alle de deprimerende nyhetan man til og med les om.. av og til kan æ bare bli så lei meg når æ har lest dagbladet og vg. vet du, for en stund sia tok jeg meg en nyhetsfri måned og det var ganske så befriende og bare vandre i min egen boble og ikke vite hva som skjedde i verden. idag har æ lest: svineinfluensa og vaksinasjoner, døde av ti slag i hode, konspirasjonsteorier rundt svineinfluensan, smitteverntiltak, drept i intens muslimhat, kur mot grått hår, mer svineinfluensa, navsjefen bør gå av,dødsvold, 155 drept i bagdad, bivirkninger av svineinfluendavaksine, iran har atomvåpen om halvant år,flere omkom i helikopterulykke i afganistan og enda mer svineinfluensa..

gulp.... tror æ tar meg en ny nyhetsfri måned...jeg skal heller skrive masse, male, invitere venner til juleverksted gløgg og pepperkaker. jeg skal ha en minikonsert med helt nye låter her hjemme i min stue for mine venner (med mitt piano). jeg skal bake en kake. jeg vil på karaokefest:) jeg skal ha en filosofisk aften med noen av mine filosofiske venner der de selv skal få presantere en bok, noen tanker, påstander. jeg skal ha kjøpt opp julegavene før 15.desember. jeg gleder meg egentlig til jul, eller juleforberedelsan. det er så koselig atte. drømme drømme:) jeg er litt julette. men ok jeg skal ikke begynne å blogge om no jul enda.. litt tidlig..hehe... jeg får vel gruble litt til om jeg skal la meg vaksinere mot svineinfluensan eller ikke..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syns dette var et vittig innlegg:) Veldig bra!

Ann-Mari Andersen sa...

synes du? tusen takk for det. idag gleder jeg meg til påsketider. solen skinner, alt er hitt, det er nesten varmegrader.. hmm.. soling ved hytteveggen, bål, kakao, ski... wow for et deilig vær det er idag. ikke mye førjulsvær. men det er verken påske eller jul, dagen er idag og jeg har en turbodag idag med jobb og enda mer jobb. så det er bare å ta fatt:)