mandag, november 16, 2015

sett dine mål

Jeg har vært på middag hos venner, en god middag med gode samtaler, noe jeg liker veldig godt. Tusen takk. dere er virkelige gode. Jeg liker  vennerslag på denne måten. Men det var også en foretningsmiddag  om konstruktive aktuelle fremtidige prosjekter som vi tror på. musikalske prosjekter som jeg ser kan nå nye høyder, med de riktige strategiene. 

Jeg blir vel egentlig alltid overrasket over hvor snill(og blond) folk tror jeg er, men i arbeidssammenheng blir mange forundret over hvor tøff jeg egentlig er, businesswoman:) og ja jeg er det og har jobbet hardt med det jeg styrer med og kommet langt,  noe jeg er  stolt av.

Jeg er bestemt, jeg vet hva jeg vil, og jeg får det stort sett til.  jeg har lært over mange år om forhandlinger, fremtreden, gamling og glede. og  midt i alt så har jeg lært at resultater ikke kommer over natten, men det er arbeid som krever målbevisst jobbing, og hardt grep på fokus får å få det til.

mine råd:
sett deg mål
svar på hvorfor er det viktig for deg nå det målet
hva må til for å nå målet
hvordan skal jeg gjøre det
og igjen hvorfor er det viktig for meg nå det målet?
svaret på det siste spørsmål er det viktigste

nettopp fordi det handler om å være tilfreds med det man jobber med. være glad i de gjøremål man utfører hver dag. være lykkelig i den situasjon man er i.

det handler ikke alltid om penger vettu min venn.