lørdag, november 29, 2014

alenehjemmetid

Alene hjemme - en fremmed og ny opplevelse. Huset føles enormt stort og tomt. "alle" sier: ja det har du godt av annmari.. nyt dagene - nyt alenetid - gjør ting du ikke gjør ellers i din hverdag. Hmm jeg lurer på hva det skulle være.. Jeg gjør jo bare ting jeg liker i min hverdag.. jeg liker min hverdag.  jeg savner ikke noe i det hele tatt. jeg konkluderer med at alenetid er oppskrytt. Jeg liker sosiale aktiviteter - glede og samhold - jeg liker å ha mine nære og kjære rundt meg - men nå har jeg altså alenehelg og må gjøre noe ut av det - gjøre aktiviteter jeg ellers ikke gjør - hva det måtte være. plutselig er jeg helt tom for ideer.. jeg kan ikke jobbe musikk, jeg kan ikke jobbe med mine prosjekter, jeg kan ikke rydde/vaske hus, jeg kan ikke, jeg kan ikke og jeg kan ikke. Nå ringer jeg en kollega av meg og drar på cafe. så får vi se hva som skjer utover. Kanskje det faktisk finnes noe der ute som jeg burde ha hatt inn i mitt fantastiske hverdagsliv;) Noe jeg ikke vet om enda. (hoho)
god lørdagskveld:)

Ingen kommentarer: