søndag, november 30, 2014

1.søndag i advent - uten lys

Hjelpe meg.. julestjerna, adventsstaken er borte. første søndag i advent og ho mor selv har ikke noe klart.. nå blir det jakten på julestjerna og adventslyset.. jeg overrasker meg selv stadig. Heldigvis har vi fått Biltema til Alta - jeg ser på fb at de selger billig julelys - og adventsstake. hurra for biltema. Jeg som alltid er klar, veldig klar  for advent - oppdaget også at 1.des er på mandag???? min bursdag... og min mandag er fullbooket med aktiviteter... til langt på ettermiddag.. jau jau... dette "alenetid"greiene ødelegger jo alt. Jeg er ikke skapt til å ikke gjøre noe - jeg er skapt til å skape. Jeg takker Gud for erfaringene mine etter denne helgen - jeg gleder meg til i kveld når min arbeidsdag faktisk starter! Hurra. og god første søndag i advent til deg - fra meg uten stjerne og lys.

Ingen kommentarer: