tirsdag, februar 18, 2014

vårstemning i alta

Det føles ut som det er i slutten av april i disse dager. det er varmegrader og sneen smelter.. i midten av februar.

sneen renner ned fra garagetaket, se de fine mønstrene som skapes. i hjørnet av hundegården ser jeg gress, grønt gress:) det føles virkelig som at det er april/mai i Finnmark.

jeg går i tynn skinnjakke og vårsko, det er regelrett utrolig deilige dager. Jeg klager ikke:) Men registerer at yr.no sier 15 kaldegrader til helgen.. men det bryr jeg meg ikke om idag.

Det var så deilig i ettermiddag gå ute, jeg gikk ikke langt, kun til og fra foreldremøte. så bevegelig godt å gå.

jeg tenker at vi mennesker er skapt til å bevege oss, gå, danse og røre på oss.

noe annet som var litt artig for meg idag, du vet de små gleder i hverdagen. Jeg var sikker på at i mårra er det torsdag, og ble litt fortvilet når jeg så på arbeidsplan min. så oppdager jeg i kveld at det faktisk er bare onsdag imårra, en hel dag i gave, som betyr at jeg får unna det jeg skal ha gjort før helgen.

det er en gave:)

ønsker deg en fin kveld og en fin onsdag med alt det som møter deg. Jeg vet iallefall at jeg skal nyte min bonusdag:)




Ingen kommentarer: