lørdag, desember 07, 2013

hektisk helg med fotball, karate og musikk. Love:)

Legger en god arbeidsuke bak meg med par dager spennende seminarer og mange møter. Jeg jobber på verdens fineste arbeidsplass:) Universitetet i Tromsø, det arktiske universitet, Finnmarksfakultetet, Institutt for sosialfag. Jeg stortrives med utfordrende arbeidsoppgaver og verdens  beste kollegaer. Jeg er heldig.

Helgen er her, huset er ikke vasket og jeg har en superaktiv helg i møte med fotball, fest og morro:) min 11 år gamle gutt skal ha vennefest på lørdag med pizza og bowling, parallelt at min eldste gutt har fotballturnering:) søndag er det klubbmesterskap i karate med grøtfest/juleavslutning for 11 åringen som stolt graderte seg på  torsdag til orange belte i karate. Belteskifte er stort, hans  6.gradering (les eksamen). Søndag etter nissegrøt drar vi på den årlige julekonserten på filadelfia, der mammaen skal synge litt. blir fint. Mandag har jeg og barnekoret konsert på Alta siida med julegrøt, kaker og gøy. er du i Altaområdet på mandag så inviterer jeg deg på julekonsert. Blir to fine timer med førjulsstemning.

ønsker deg en fin helg med glede og fred.



Ingen kommentarer: