søndag, november 24, 2013

himmelen brenner

det skjer så mye hele tiden, rundt om kring, arrangementer, konserter, møter, middager bla bla og mye mer. det bobler over av aktiviteter som man "burde" være med på... der det handler om nettverksbygging, se og bli sett. Kan jo være mye som er givende og morro, men det kan også bli for mye av det gode. av og til må man bare lukke døren til verden og la verden være verden og finne din kongeplass i din egen verden, som du selv skaper. lytte til tonene fra din egen kropp og sjel - som gjør det hel. lykken er nettopp det å være tilfreds, og når den følelsen blir fraværende da ringer deg noen bjeller som man er nødt å lytte til - for å gjennomrette.

 i ettermiddag skal jeg synge på Filadelfia Alta, det gleder jeg meg til. Det er en scene jeg ikke har stått på - spennende. Er du i nærheten må du jo bare stikke innom, kl 17.00.

nå skal jeg nyte søndagen,  ta inn julen så smått - henge opp lys og noen engler. Jeg regelrett elsker førjulstiden, lyset i mørket - det ekstreme. Påminnelsen om ro og kjærlighet. Jeg elsker de røde skyene som er over meg akkurat nå - avslutningen av denne soltid - men fra i morgen er det en dag mindre til sola tittet frem igjen. For en landsdel man bor i:) ønsker deg en fin søndag.

Ingen kommentarer: