torsdag, november 28, 2013

influensatid i huset

Influensa er kommet i huset, og da er det tvungen time out. om jeg vil eller ikke. Akkurat nå er det minstekaren som pleies på sofa, med feber og influ, og da hører gåtteri brus og tv med, og mamma til tjeneste.

utrolig kor lite viktig andre ting blir når banet er syk, jobb får være jobb, og folk får være folk. Fokus er kun på om hodepinen er blitt mindre, har du drukket nok, vært på do, ser på klokka når jeg gav paracet sist, er han for varm, stryke over panna og gi en ekstra klem. slik er det.

for å oppmuntre litt så henger jeg så smått litt julelys og pynt i stuen som gjør det magisk koselig. For det er faktisk jul snart, og jeg elsker førjulstiden med forventninger og hemmeligheter. Jeg er så utrolig barnslig i denne tiden. Når influensa er ute av huset så skal vi mekke sammen pepperkakelandsbyen:) artig.
 

Ingen kommentarer: