søndag, oktober 27, 2013

livet er en fest

Livet er en fest og det er søndag, en ny dag og det sner, mye. Men det gjør ingenting, for det er noe jeg ikke kan gjøre noe med allikevel. derfor er det like greit å gjøre dagen ekstra fin i sneværet. idag kommer det noen som skal filme meg, lage et dybdeintervju om meg og musikk. spennende. litt krevende, men det tvinger meg til å ta et dykk i det jeg egentlig holder på med.. og det krever også litt ryddig hus og at jeg selv ser noenlunde ryddig ut..  men det viktigste er jo hva jeg gjør, hvorfor jeg gjør det og hvordan. det tre H'ene.

i arbeid med salmer er jeg opptatt av tekst og innhold i tonene. det gjør at jeg leser Bibelen. en utrolig spennende bok, som jeg likesom ikke blir ferdig med. den har så mange dimensjoner. i hylla min har jeg ikke mindre enn 17 bibler på norsk og samisk, i alle utgaver og skriftformer. bare dette i seg selv gjør det spennende å lese det.

ønsker deg en fin festsøndag.
håper du har det fint med deg selv og fyller hele din kropp

love

bilder fra samtalen idag. en samtale om musikk og livet og hva som er viktig. blir kjempespennende se resultatet:) nå er det søndagskveld og jeg slenger meg ned på sofaen med pc på fanget.

i mange år har søndagskveld vært starten på arbeidsuke, men nå ikveld skal den bare nytes med tv og pc. om jeg klarer....

jeg har alltid vært glad i arbeid, og kan nok til tider kalles arbeidsnarkoman som synes søvn er oppskrytt når man heller kan jobbe kreativt.

jeg liker sjonglering og har nok mange baller i luften og prosjekter kjørende, og jeg jobber usansynlig godt under press og liker å se resultater.

nå lukker jeg bloggen for par dager og ønsker deg en fin uke:)



Ingen kommentarer: