torsdag, oktober 06, 2011

forskningsdager, innlegg og masterrelise;)

jeg var så heldig å bli invitert på forskningsdager ved samisk høyskole å holde et innlegg om det jeg har skrevet i min masteravhandling. det var en kjempespennende opplevelse, og ikke minst få være med å lytte til det som beveger seg innen for tema samisk språk og forskning. her står jeg på biblioteket på høyskolen der de har stilt ut nye artikler, forsking og bøker innen for tema.

i gang med innlegget mitt. jeg fikk utrolig mye flott tilbakemelding den dagen og dagene etter fra rundt omkring. hærlig.

en av foreleserne, selveste kamil øzerk. kjempestolt av å få tatt en prat med han.

etter min masterrelise så måtte vi ha en liten markering med god mat og drikke. jeg fikk roser, blomster, champanje, olivenolje fra helles og mye mer.




Ingen kommentarer: