lørdag, oktober 08, 2011

høststormens toner om utrustning...


lørdag er en fin dag til å gjøre alt og ingenting, helst samtidig:) jeg er kjempetakknemlig for alle tilbakemeldinger jeg får om salmeplata mi, det varmer mitt hjerte. jeg blir så glad når jeg hører at mennesker får både trøst og oppmuntring av sangene mine. med denne platen ønsker jeg å uttrykke meg for det jeg står for, av hele mitt hjerte.

heldigvis kan jeg si;
jeg er langt i fra perfekt,
jeg er ikke det,
jeg er ikke det som man umiddelbart kaller en "from kristen",
jeg verken er eller ikke er,
lever? prøver leve...?

men;
jeg vet hva min sannhet er.
og det løfter meg opp, det styrker meg hver en dag,
jeg er heldig som har funnet min sannhet.
jeg er heldig som får leve i det, i min hverdag!
jeg er glad for at jeg endelig kom ut med min salmeplate.

om du lytter så; forteller den om dybden av en sannhet jeg fant igjennom fjelltopper og dype daler, igjennom tanker og bønner.. takk.

til tross, alt sammen:
jeg vet at det er folk som ikke liker plata mi noe jeg må respektere fult ut, smaken er som baken...;) men la oss iallfall være enig om å respektere hverandres tro og overbevisning, midt i et samfunn der mennesker søker etter påfyll av sitt lykkebeger, midt i dagen som ble fylt av meningsløshet, frykt redsel og uro.

jeg tror at alle vi mennesker har forskjellige måter å oppleve livet på, erfaringer fra fortiden, som preger hvert steg vi tar inn i fremtiden. stegene som er med å forme mårradagen. vi lever våre egne liv med valg som gjøres hver enda dag, valg som kanskje gir individet svar på drømmer som engang kanskje var.. som kanskje lå skjult da det ble spurt?

jeg er som sagt utrolig takknemelig for deg som liker plata som jeg har jobbet med hele mitt liv.. et resultat av tanker som nektet å svinne hen og spørsmål som grodde fast i den tiden da alle de vise hadde løsning på hvordan skape det?????? takk gud at jeg enda tenker..

idag fikk jeg høre litt av en ny samisk cdutgivelse som kommer opp mot jul, og jeg sier bare; gled deg til du få høre den. det er Eva Jeanette Iversen som kommer ut med sin første plate. den er vakker!!!! her kan du høre litt av det eva har gjort tidligere. hun synger vakkert!!

ønsker deg ellers en flott lørdag med alt godt det måtte bringe deg.

husk på tankens kraft;)

Ingen kommentarer: