fredag, mai 06, 2011

i bevegelse en fredag

i går hadde vi fantastisk flott vær med varm sol, og idag sner og sner og sner det.....
i finværet igår var jeg ute på min første joggetur i guds frie natur, det var kjempedeilig. utrolig deilig og gjøre kroppen glad og fornøyd. jeg har lært etter noen år som voksen at det er kun meg selv som kan gjøre noe med formen min, ingen andre. man velger å bli på sofan eller foran pc, eller man velger å bevege seg. og som vi vet; bevegelse gir mer energi.

livet består hele tiden av valg, og kor mange gang står man ikke i veikryss og lurer på.. og når man endelig gjør valg så lurer man på om det var det riktige...og mange gang så vet man jo faktisk ikke det. jeg har lært ett mange år som voksen å tenke konsekvenser, en konsekvenstenker..men jeg måtte faktisk bli voksen før jeg lære det, skytte som jeg er...(impuls). så nå velger jeg og spasere ut en tur og jeg lar bilen faktisk stå idag:)
jeg tror det er viktig å sette seg mål; ikke nødvendigvis å løpe maraton, selv om det også sikkert er morro. jeg tror på konkurranse med seg selv, sette små mål og øke dem når det passer en selv. det er kun du selv om gleder din egen kropp

ønsker deg en fin fredag og en fin helg. jeg har tenkt å være i bevegelse hele helgen:)

Ingen kommentarer: