mandag, mars 07, 2011

snart neste mandag...

jeg synes faktisk at jeg nettopp hadde sist mandag? jøjje meg tiden virkelig bare flyg avgåde, eller kommer mot meg i stor hastighet..
det er vår i luften
det er sol og
det er mildvær
det er snart april
det er snart påske
det er snart innleveringsdatoer.. gulp..

det er faktisk snart sommer.
et år går egentlig veldig fort.

det er bursdager hele tiden, folk blir eldre og for håpentlivis klokere, men på hva? joda vi bygger våre liv på erfaringer som vi har gjort oss. vi tar dem med i valg, i møte med nye og gamle mennesker, vi fargelegger hverdagen med egne fargestifter som ligger i ryggsekken. vi maler et et kunsverk, et livsverk som er så unikt som ingen andre noensinne kan gjenskape.

i helgen lærte jeg noe av en venn. jeg ble en erfaring rikere. og jeg merker meg allerede idag at jeg bruker lærdommen, jeg fargelegger min mandagsmorgen med denne nye lærdommen.

jeg ønsker deg en fin mandag.

Ingen kommentarer: