onsdag, februar 02, 2011

statistikk; joda kan være morro:O

god morgen,good morning,god morgon, Guten Morgen, hyvää huomenta, доброе утро, buenos días, bonjour, अच्छा सुबह

den siste uken har jeg hatt folk som har vært innom bloggen min fra:
Norge, sverige, USA, Tyskland, Finland, Storbritannia, Russland, Cuba, Frankrike og
India. Sidevisninger etter nettleser er Internet Explorer med 44%, Firefox med 32%, Chrome, safari, opera, mobile og netfront med 1%.

intr stoff for deg.. hehe... kan ikke tenke meg det nei. men litt morro for meg og av og til titte litt på dette. jeg har blogget i 6 år og når jeg ser på trafikken har den vært rimelig gjevn, men noen topper og bunner i løpet av et år. jeg følger vel egentlig ikke så mye med på det fordi jeg ikke har så veldig intr for tall. jeg liker egentlig ikke tall. det er vel en grunn til at jeg har valgt de utdanningsveiene jeg har valgt. jeg liker de store og små linjer, jeg liker menneske, helhet, kommunikasjon og indivitet med alt det komplekse.

jeg startet dagen med å oppdatere meg på nyheter og ikke minst situasjon i egypt. av og til går nyheter litt for mye inn på meg så jeg droppet detaljene idag, begynte å rydde i mine mange eksterne hardisker og ikke minst i bloggen da jeg ramlet over statestikken:)men nå er det nok tall. nå skal helgen planlegges. det er jo same folketsdag på søndag. en viktig da og markere. kulturskolenssangkor skal opptre, det blir morro. vi har faktisk ikke opptrett der på mange år. det er faktisk første året på mange mange mange år jeg er i kautokeino på denne dag. det blir artig det.

ellers byr helgen på litt av hvert i vår vakre samebygd kautokeino. det er musikk både fredag og lørdag på vår lokale pub maras, birkir og lenny kommer, to søte flinke trubaduerer fra tromsø.

Det er også Radiokurs
Guovdageainnu Lagasradio oppfordrer til å bli med på radiokurs fra fredag 4. til søndag 6. februar.
Kurset holdes på Kauto Pizza & Grill, og direktesending, studioarbeid, teknikk, bingo og reportasjer står på planen.
Erik Fagernes fra Norsk Lokalradioforbund er med som kursleder. Fagernes har mange års erfaring fra NRK og er regnet som en veteran innen lokalradiobransjen.
Guovdageainnu Lagasradio har laget lokalradio for Kautokeino i tyve år. Etterhvert fikk de sendinger også i Karasjok. Nå ønsker radioen å lære flere opp til å lage lokalradio.
så meld deg på da vell:)

ellers får du har en fin onsdag:)

Ingen kommentarer: