mandag, januar 03, 2011

anti janteloven. love it!!!!

1. Jeg er et enestående menneske!
2. Det er ingen andre som er helt lik meg!
3. Forskjeller mellom mennesker er mye viktigere enn likheter!
4. Det er noe ved meg som andre liker!
5. Jeg er et verdifullt menneske!
6. Jeg er sikker på at jeg kan gi noe til andre mennesker!
7. Jeg bestemmer selv hva som er godt for meg!
8. Den jeg er og det jeg kan skal jeg bruke slik jeg vil!
9. Jeg har en egen evne til å snu det verste til det beste!
10.Min følelse av lykke kommer innenfra!

ta det til deg
grunn på det
lev etter loven
elsk den
klistre den på speilet på badet:)
les den
om og om igjen.
tenk at universet svarer deg på alle dine tanker.
ha en finfin uke:)

2 kommentarer:

Marina sa...

Härligt att bli påmind om hur bra saker! :)

Ann-Mari Andersen sa...

hei og godt nytt år. jeg tror at det er bra bli påminnet dette i en hektisk hverdag. universets lov:)