fredag, desember 31, 2010

siste dagen i 2010


så kom siste dagen i 2010, et år som har vært opplevelsesrik på alle måter med masse medgang og litt motgang. jeg har reist masse og opplevet andre land og kulturer både alene og sammen med mine øyenstener, alt fra besøk på det kongelige slott og fått prøve stå på ballkongen og vinke til carl johan, stå på en strand å se en bit av afrika med kikkert. jeg var askefast i london og måtte loffe meg igjennom 8 land før jeg var hjemme i min stue. høsten har vært hektisk med studier og kreative prosjekter som jeg har rodd i land. julen var fantastisk rolig og avslappende. akkurat slik julefeiring skal være.

nyttårsaften kl 24.00 i Kautokeino. flotte raketten:) men som en sa; rakettene kan ikke måle seg med stjernehimmelen når det er klart, 30 kuldegrader og mørkt. liggende på et reinskinn og bare beskue fargene, stjernene og alt det som måtte bevege seg der oppe. godt nytt år:)

meg og min elste sønn er ute å beundrer rakettene.


jeg vil dette ønske deg et riktig godt nytt år og takk for det gamle. håper du koser deg og er akkurat der du ønsker å være.

Ingen kommentarer: