tirsdag, august 10, 2010

hverdag


det er virkelig deilig at hverdagen er tilbake.. selv om jeg føler meg såå sliten at jeg nesten skulle hatt en ekstra soveuke. bading, isspising, sløving, film mer bading, reising og ingen klokke tar på...

jeg leste en plass at etter to uker med sløving halveres aktiviteten i hjernen? hm.. jeg tror jeg merket det her for litt siden jeg skulle gjøre en jobb. jeg følte meg helt svimmel av å lete etter ord i en seriøs diskusjon. og for ikke snakk om husken? all kunnskap jeg hadde tilegnet meg det siste halvåret var liksom svisj.. borte vekk? hallo. kan det være sunt med så lang ferie?

idag hadde jeg par møter med noen folk, der et prosjekt skulle diskuteres og fullføres snart, og jeg stiller spørsmål men får til svar; annmari, det var jo slik du sa her i vår at det skulle være? så skulle jeg i banken en tur og snakke med min saksbehandler.. jeg trodde jeg var i et anna land, jeg skjønte ikke helt hva han prata om, jeg skjønte ikke ordene han brukte...

så kom ettermiddagen, ja da var jeg så sliten at jeg skulle ikke stå oppreist, kanskje mest fordi jeg enda er i ferieleggesegseintomkveldenmodus... sensommeren er vakker på natten, tanker og følelser er så nære. jeg liker denne tiden, selv om jeg liker våren også:) sterinlystid. jeg blir blir kreativ på denne tiden. men det lar seg ikke kombinere med å stå tidlig opp... og søvn må man jo ha. iallefall 8 timer i døgnet.

hverdagen er alså her, og etter sommersosing har jeg konstatert at jeg liker hverdager og rutiner mest. selv om når juni kommer så er man helt gærn på å få fri og bare sose. kan det være en ide og dele opp ferie; 3 gang i året tar man par uker?

nok skriving; opp og sprett. her skal det jobbes, ingen sluming på sofan og isspising. bort med alt av usunn sommermat, gåtteri og is. nå er det hverdag med klokke, trening, skriving, øving, spilling og jobb:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaa ja du får d skrevet *flirer*ja e det ikke mange ganger sånn?at man tenker at snakker vi samme språk hahaha(kjenner meg igjen der ja hihih).
Tenk på dem som e lærere, dem har lang ferie dem, og tenkt kor forvirret dem e ;)))
sms:))))))))))))))))))

Ann-Mari Andersen sa...

hehe.. ja ikke sant. jeg er enda helt utslitt med å tenke to dager.. ingenting fungerer enda.. jeg har ikke engang trent i sommer og skulle igår sykle opp bakken opp til oss.. herregud.... sir jeg bare.
nei nå er det ikke anna enn å ta seg sammen. ta seg selv i nakken.