fredag, juni 18, 2010

go morgen og god fredag:)


jordbær og banan til frokost. kjempegodt, og veldig god sommermat. lett og godt. ikke mange kaloriene heller...for deg som tenker på at bikinisesongen er her om litt. ja for det er vel egentlig sommer nå, selv om ikke vi helt kjenner det her nord, men ka gjør vel det når man skal sør? det skal jeg, nemlig:)

idag er det fredag, jeg elsker fredager. jeg har hatt en intr uke på mange måter.. som gjør at jeg er veldg glad ffor at det er fredag dag:)

ikveld reåpner musikkpuben maras her i bygden. det er det mange kultur og musikkarbeidere gla for. lørdag det blir jam med lokale musikere, tror mer eller mindre alt som kan krype og gå av musikanter kommer. jeg skulle vært der men ting er kommet iveien. er du i bygden så bør du ta deg en tur. musikanter som snart skal ugi plate skal opptre, joikere, rockere og mange andre. så ta deg en tur på maras pub:)

nå er det jobb.

ønsker deg en fin ukeslutt.

Ingen kommentarer: