mandag, november 16, 2009

bergans og drop in........ livet smiler;)

en fenomenal helg er blitt historie og jeg er så gla for alt jeg opplevde i helgen. jeg ble kjent med nye folk, jeg opplevde lykkelige mennesker, jeg gråt med en venn, jeg delte et kakestykke med en ungdom, delte en flaske vin med en som trengte et øre, jeg danset, jeg ble filmet, jeg sang, jeg spiste sushi, jeg så det, jeg var der, jeg gledet, jeg ble glad.. det er det som er livet:)

Sara har klipt seg kort:) hehe.. måtte nesten sette dette bildet ut. ja hun ble nydelig men jeg liker henne best med langt hår. jeg liker langt hår. det er så kvinnelig og det er så flott. sara er nydelig med kort hår men enda nydeligere med hennes friske lange hår. jeg ringte henne før dette innlegget for å spørr ho om det var greit at jeg blogget om ho:) og ho sa "ja klar det søster, du elske jo skrive om meg..." hehe... så spurt jeg henne om koffer ho klipt seg kort.. ho sa:"tja, godt spørsmål.... jeg vet vel egentlig ikke. jeg ble akutt lei håret mitt og dro på en drop in frisør.. og trengte en forandring der og da....og plis søs, ikke spør om jeg angrer..." jeg spurt" koffer kunne du heller ikk kjøp en bergans boblejakke?" så sa ho: " jeg gjorde det og...." hm. sier jeg. men anyway, forandring fryder:) trallallallla. hehe. jeg ønsker deg en fin mandag med alt dagen måtte by på:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

sara va jo fin med kort hår..
Det heter jo at når du e over 40 skal du ikke ha langt hår, men så e jo ikke sara 30 heller enda.....:):)

sms

Ann-Mari Andersen sa...

ja de sies så at det heter det.. vet ikke helt koffer da. jeg har også klippet meg helt kort, enda kortere enn sara.

Anonym sa...

og da legger man ut bilde :)
sms

Ann-Mari Andersen sa...

hehe... æ tørr ikke... er ikke blitt vant med det enda selv.. joda det kommer bilde. det er mye kortere enn sara sitt...