fredag, juni 12, 2009

det musiske mennesket


er du på facebok? merker du at når det nærmer seg fredag så oppdaterer mange mange "snart fredag", "glede meg til helga", "endelig fritt" og mye mye mer. fredagen blir viet mye plass blandt folk. jeg liker også fredager, men torsdager for meg e enda mer spesiell.. eller også tirsdag.. eller.. alle dagene e jo spesiell på hver sin måte. av og til jobber jeg masse i helgene, og evt har fritt mandag og tirsdag. da bruker jeg og forestille meg at mandag e for eks lørdagskveld med tacos film og gotteri:) har du prøvd det? om ikke så bør du prøve:)men idag har jeg alså en vanlig fredag, det betyr at jeg har fri. og det er faktisk veldig godt det. fri og fri.. det var kankje og ta i, men jeg gjør andre ting, ting som faktisk må gjøres for at ting skal gå rundt.

men nå skal huset til pers, og det er arbeid som jeg sliter med å like... kan du skjønne det?? jeg har i perioder vært så heldig og hatt andre til å vaske det.. men nå skal jeg alså gjøre det selv. man får prøve se det positive med det. masse trim, bøy og tøy:) og lytte til arobicmusikk. rart kor tempo på musikk påvirker bevegelsene våre, eller det er kanske ikke noe rart. vi er jo skapt som musiske mennesker, med rytmer i kroppen. lytt til hjertet ditt, kor fint det slår. løp deg en tur og kjenn pulsen slår.det fine med husvask og rydding e at man på en måte får det mer ryddig i hodet også. jeg blir iallefall påvirket av rot og kaos. spesielt kleshauger liker jeg ikke. jepp jepp.

ønsker deg en fin fredag med det du måtte styre med. håper du tar deg tid til å kjenne musikken i din egen kropp:)

vi høres

Ingen kommentarer: