lørdag, juni 13, 2009

fra telenoransatt til popstjerne


dette kan jeg like. her er en mann som går for sine drømmer. «Uansett om jeg skulle gå i null eller tjene millioner, synes jeg allerede jeg er utrolig heldig som har funnet noe jeg virkelig brenner for.»
sier Jørgen Gudbrandsen som sa opp sin faste trygge jobb for å gå for sin drøm, jobbe med musikk.
Mens andre på samme alder får større utfordringer på jobb og etablerer seg med familie, er Gudbrandsen tilbake på startstreken. ta en titt på hjemmesiden hans og lytt til musikken hans. jeg likte det veldig godt, og jeg trur at vi kommer til å høre mye fra han i fremtiden. så derfor, merk deg navnet.

trives du med det du gjør idag? har du funnet din plass i livet? tilfreds? er du lykkelig? jeg tørr påstå at utroskap mot seg selv er en av de største synder og hindringer for lykke og harmoni.

Ingen kommentarer: