mandag, mai 04, 2009

god mandag til deg:)

opp og sprett mandagsmårran:) for en fin dag. sola skinner og varmegraderne stiger. ingenting er som å stå opp en time før resten av huset, drikke mine ørten koppa svart kaffe, lytte til stillheta og ikke minst oppdatere meg med nyhetsbildet. kan du skjønne at man gjør det? nyhetsfreak, det er det jeg er.. verden er alså blitt så liten, her sitt man mandagsmårran i kautokeino og har oversikt over de fleste kriger, gateslagsmål og hvor mange som er blitt smittet av svineinfluensan i verden..

igår kom jeg fra alta, det er ca 1,5 times kjøretur, en strekning man ofte kjører. tenk, det er ikke mange år siden man brukte 3 dager for å reise samme strekning på 14 mil. om noen år vil våre barnebarn si "tenk at i gamledaga brukte man 1,5 time med bil på denne korte strekningen..." der dem alle kjører rundt i sine helikoptre eller hva det måtte være.

verden er blitt så liten så liten, og tia den kommer mot oss så fort så fort. vi når nesten ikke følge med på ukedagene. det er 4.mai idag og sommeren står for døren, men man er i full gang å planlegge høsten med dets aktiviteter. "dagene kom og gikk, men det var det som var livet".

nå skal kaffekoppen drikkes opp og jeg skal ta fatt på mandagen, en ny dag med masse muligheter:) og jeg skal virkelig nyte min mandag. for det er min dag i dag:) håper du og skal få max ut av din mandag. klemmer

ps; sjekk opp denne siden. lekre rimelige sommersko.

Ingen kommentarer: