torsdag, februar 28, 2008

sami grand prix 08




så e vi klar for sami grand prix med sangen "okto"som er en poppat ballade sunget av janne 17 år og mikkel rasmus 16 år. janne og mikkel rasmus har sunget litt sammen den siste vinteren på forskjellige scener. Janne gikk også vidre dette året i UKM, ungdommens kulturmønstring med sangen "du lahka/close to you". janne er debutant i sami grand prix, mens mikkerasmus har deltatt og vunnet tidligere. sangen "okto" har æ skrevet teksten og berit margrehte og meg har skrevet melodien. sangen handler om at når du føler deg alene, og kanskje trur at man e helt alene på hele kloden er hjelpen nærmere enn du trur...og stole på den person som gir deg en erklæring i kjærlighet...vi gleder oss masse. det som e litt spesielt for meg e at det e 15 år siden jeg vant sami grand prix. så derfor blir det et jubileum for meg som selfølgelig skal feires. æ e jo en grand prix fan vet du:)

ønsker deg en kanonfin torsdag. og husk dagen idag e din dag som du aldri får tilbake:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefine bilder! SGP blir gøy:)b

Anonym sa...

Dette kommer til å blir bra vet du, ha en riktig god helg.

Stor klem

Tor Erik

Anonym sa...

takk for det begge to:) gled meg masse

ama